Macam mane ni?

Filed under: by: maxxcena




Perlu ke aku makan panadol sekarang ni? Setelah begitu lama aku cuba mengubah rupe bentuk blog aku ni tapi hanya satu je kerja yang berhasil. Untuk menyedapkan hati aku, aku perlu berasa gembira kerana sekurang-kurangnya dapat juga aku memenuhi kehendak aku walau aku tak dapat kecapi semuanya. Lebih membanggakan lagi aku berjaya untuk tidak menjahanamkan rupa asal blog ini.

Sedikit kecewa juga dalam hati aku kerana tidak berjaya melakukan perubahan terhadap blog ini walau telah mencubanya banyak kali. Dengan memegang teguh pada kata-kata semangat " Usaha itu tangga KEJAYAAN " aku akan terus mencuba, mencuba dan mencuba. Aku harap biarlah aku tak dapat sebagaimana yang aku hendak tetapi aku akan dapat lebih dari yang aku inginkan. Postingan ini sekadar untuk melepaskan tekanan perasaan
aku sebagai langkah berjaga-jaga agar aku tidak gila. Hihi..

Ni je yang aku berjaye buat.

4 comments:

On 12 April 2009 pada 5:35 PTG , Unknown berkata...

UHUHUH..

mamang kena telan pinadol..

nak mencantitkan blog memang penat dowh..ohoh..sabare okek~

nyway..cun2..=p

 
On 12 April 2009 pada 7:55 PTG , GadisKasutConverse berkata...

sy dh pnh try berkali2 untk ubah wajah blog sendiri...saket jiwa kdg2..last2..abaikn je...maybe lainkali,sy akan try lagi.ngee~

 
On 13 April 2009 pada 3:12 PTG , Pujangga Asmara berkata...

Takpe Maxx.. Usaha Tangga Kejayaan.. Cuba Lagi.. Nanti Meletoplah Ghupa Blog Maxx Ni.. Hehe..

Telanlah Panadal Actifast.. Kui3..

 
On 14 April 2009 pada 9:09 PTG , Zamz berkata...

berusahalah ..hehe