H.A.C.K.I.N.G?

Filed under: by: maxxcena



Sekian lame menyepi (sebab takde idea) kini aku kembali.. <--ayat poyo.. Hack? Sebenarnye aku masih takde idea untuk update blog aku tapi kat sini aku nak kongsikan sesuatu kat korang. Benda ni sebenarnye dah lapuk, tapi memandangkan blog aku yang da lame tak update aku terpakse la.. Cara dia macam ni,
1. Mule-mule korang bukak google.

2. Pastu kat google search tu korang taip :
intitle:”index.of”(jenis fail) “nama benda yang korang nak cari

ni contohnyer :

1. nama artis = intitle:"index.of(mp3|mp4|avi) "linkin park"

2. eBooK = intitle:"index.of(chm|pdf|doc) unleashed

itu je sedikit info dari aku, yang lain-lain korang cube la explore sendiri. Ubah la jenis fail mengikut benda yang korang cari. Mungkin jugak dengan cara ni lebih senang untuk korang dapatkan lagu mp3 yang korang cari? Selamat mencube!

p/s: Kalau korang ade mende yang best, kongsi-kongsi la ngan aku, ade gak bahan untuk blog, hehe.....

1 comments:

On 3 Disember 2008 pada 8:47 PG , Bro Framestone berkata...

yg nie dh lama ade...nk yg terbaru leh x