Tragedi berdarah

Filed under: by: maxxcena


Kejadian berdarah ini terjadi semasa aku bercuti selama 3 hari 3 malam di rumah family angkat aku. Kejadian tersebut berlaku sekitar jam 12.30 a.m - 2.00 p.m di kawasan lombong yang terletak di kawasan pedalaman. Di kawasan itu hanya terdapat beberapa "penghuni" dan pastinya kawasan itu kurang sesuai untuk didiami. Semasa ayah angkat aku menjala dan bergerak ke kawasan yang agak jauh dari aku, aku telah diserang oleh..........seekor pacat. Tak gune punye pacat, abes kaki aku bengkak(mungkin disebabkan kuman yang dibawa oleh pacat tersebut). Selain itu aku turut diserang oleh kumpulan nyamuk yang agak besar bilangannye. Hmmm..mungkin percutian aku kali ni bertemakan derma darah kot. Korang jgn ingat remeh, sampai sekarang kaki aku still bengkak. Papehal pun bercuti ni dapat menghilangkan tekanan..(btol ke???) Hehehe...

4 comments:

On 1 Disember 2008 pada 11:59 PG , Bro Framestone berkata...

sian die ek... ala besa la tue kan

 
On 2 Disember 2008 pada 2:10 PTG , Tanpa Nama berkata...

tq kerna view bunga..
bunga add blog kamu utk di link pada blog bunga yer..

:)

 
On 2 Disember 2008 pada 2:35 PTG , maxxcena berkata...

BeliBuy : hehe..biase la, klau pegi lombong mesti kene pacat punyer..

bunga : ok, trime kaseh yerr bunge..

 
On 4 Disember 2008 pada 5:33 PTG , icha_1316 berkata...

eee....pacat..geli...