Kalau Aku terer macam Tony Jaa

Filed under: , by: maxxcena



Kalau aku terer macam Tony Jaa (pelakon cite Ong Bak),
dah lame aku setelkan brader yang sound aku tak tentu pasal..
mentang² la situ "tempat" die, suke ati mak bapak die je nak marah aku,
alasannye adelah sebab aku tak jawab soklan die..
aku nak cepat time tu, takut terlepas bas,
die plak sebok nak jual tiket ngan aku..


Dasar ulat tiket btol la..
kasi makan ulat baru die tau..
haha..



Bagi peminat² Tony Jaa, jangan lupe untuk menyaksikan
filem terbaru beliau iaitu Ong Bak 2 yang penuh ngan aksi.
Mengikut info yang aku dapat, cerite Ong Bak 2 tu berdasarkan
cerite langenda pahlawan Thailand (lebih kurang mcm Hang Tuah la..)
yang bertarung dengan pahlawan² dari negara luar(penjajah)
untuk mempertahankan negara tercinta.

Nantikan jugak cite Ong Bak 3
yang ntah bile nak kuar..
hehe..



0 comments: